Onze ondersteuning
phitex ondersteunt huidtherapeuten, dermatologen of andere huidprofessionals in complexe (klant)casuïstieken. Maar ook consumenten mogen rekenen op een persoonlijke en kosteloze ondersteuning en begeleiding bij hun huidproblemen.
Door onze klanten te ondersteunen waar nodig blijven wij ons ontwikkelen en kunnen wij klantgericht blijven denken en ontwikkelen. Wij bieden zowel ondersteuning aan huidprofessionals als aan consumenten. Dit doen wij kosteloos en zo lang als nodig is.
Zo hebben wij consumenten enkele maanden ondersteund en begeleid die wilden afbouwen met Roaccutane of bijvoorbeeld consumenten die een persoonlijke ondersteuning vroegen voor de behandeling van hun Hydradenitis Supporativa. En ander vaak voorkomende vraag is te ondersteunen in het opzetten/resetten van een goede skincareroutine. Door het veelvuldig wisselen van producten komt het voor dat mensen ‘vastlopen’ en hun huidonzuiverheden steeds verder toenemen.
Huidprofessionals vragen ons regelmatig om hen te ondersteunen in gecombineerde problematieken of in casuïstieken waar noodzakelijke interventies gecontraïndiceerd zijn. Of waar de klant in een vicieuze cirkel is geraakt van infecties-jeuk-krabben-huidverzwakking. Maar ook voor productinhoudelijke vragen en specifieke toepassingen die net een stapje verder gaan worden wij geconsulteerd.
Heb je ook behoefte aan nét dat zetje in de rug, een aanvullend advies of ondersteuning bij een complexe casus? Neem dan gerust contact met ons op.